Lilja pracuje v závodě na zpracování drůbeže. Podmínky jsou tu otřesné, ale v provinčním městě nemá na vybranou. O to víc se oddává romantickému snění o lásce a manželství. Nemálo energie investuje do schůzek, které pro ni aranžuje hotelová recepční. Ačkoli jde vesměs o ženaté a nepříliš atraktivní muže, idealizuje si je a píše jim naivní zamilované dopisy. Někdy čelí i útokům jejich manželek. Když ji věštkyně ujistí, že dojde štěstí s mužem jménem Boris, zasvětí do svých milostných plánů přítelkyně a opatří si i svatební šaty. Stejné pak spatří na nevěstě vysněného ženicha. V šoku nasedne do taxíku, v němž už jednou prchala před rozlícenou manželkou jednoho ze svých amantů. S překvapením zjišťuje, že si se šoférem Borisem může báječně porozumět. Melodramatický příběh situovala režisérka do města Orel, jehož tvářnost a životní styl přesně vystihují sociální situaci ruské provincie.