Humorný snímek sleduje obchodníka s uměním hledajícího uměleckou sbírku v dalekých krajích Sibiře. Na své dlouhé cestě má možnost seznámit se s životem a změnami v těchto oblastech po rozpadu Sovětského svazu. Hrají Jerome Koenig a Hanna Shygullová.