V nesmírně poutavé komedii s emotivním vyvrcholením se dva zlodějíčci a záhadná ukrajinská kráska pohybují v nejistém prostředí postkomunistické střední Evropy. Skvělé obsazení tří hlavních rolí - stále populárnějším rakouským komikem Josefem Haderem, jeho výstředním německým protějškem Detlevem W. Buckem a ukrajinským esem Viktorií Malektorovyčovou - spolu s kongeniální režií Andrey Marie Duslové pozvedá toto nekonvenční milostné road movie vysoko nad průměr. Emotivní účinek je z větší části dílem samotných hereckých představitelů, kteří svým hrdinům, ve scénáři spíš načrtnutým, dokázali na pozadí reálných prostředí (Rakousko, Slovensko, Ukrajina) vdechnout skutečný život.