Nedaleko opuštěného stavení kdesi na vylidněném jihoitalském venkově se nachází stará vyschlá studna ukrývající strašné tajemství, které jednoho horkého odpoledne odhalí devítiletý Michele. Příběh o ztrátě dětské nevinnosti a nedobrovolném vstupu do světa dospělých byl vybrán do soutěže letošního Berlinale.
Píše se rok 1978. Jihoitalská vesnička Acque Traverse uprostřed horkého léta. Zatímco dusnem přemožení dospělí zůstávají mezi čtyřmi stěnami oprýskaných stavení, hrstka dětí se prohání v rozlehlých lánech zlatavého obilí. Jejich pozornost přitahuje osamocený polorozbořený dům na kopci, kde devítiletý Michele jednoho odpoledne objeví vyschlou studnu. Začínající dobrodružství je nakonec nebezpečnější, než si kdy dokázala chlapcova bujná fantazie představit. V hrobovém tichu zapomenutého kouta světa je právě páchán strašlivý zločin. Michele se ocitá před nejdůležitějším rozhodnutím svého dosavadního života. Jak zabránit krutému bezpráví, do něhož jsou zapleteni i jeho nejbližší? Nejnovější Salvatoresův snímek, natočený podle stejnojmenného románu Niccola Ammanitiho, rozvíjí na ploše thrilleru příběh o ztrátě dětské nevinnosti a nedobrovolném vstupu do světa dospělých. Film Nemám strach zařazený do soutěžní sekce letošního Berlinale upoutá zejména skvělými hereckými výkony dětských i dospělých protagonistů.