Silverlake, Los Angeles: malý chlapec dupne na brouka na zemi a zabije ho. Všechno má své důsledky a smrt brouka odstartuje řetězovou reakci, jež ovlivní všechny postavy této bizarní komedie.
Silverlake, Los Angeles: malý chlapec dupne na brouka na zemi a zabije ho. Všechno má své důsledky: smrt brouka odstartuje řetězovou reakci, jež ovlivní všechny postavy této bizarní komedie. Milenci se rozejdou a znovu setkají, majitel čínské restaurace, pronásledovaný hygieniky, skončí v nemocnici, mladík, jenž chtěl spáchat sebevraždu, je v poslední chvíli zachráněn a do letadla se těsně před startem dostane správný náhradní díl místo toho nesprávného. Jeden gag střídá druhý v soukolí rychle se měnících situací, které lze považovat mimo jiné také za úspěšný pokus o filmovou interpretaci teorie chaosu.