Němec Erik se ožení s Kubánkou, mulatkou Gladis, která za ním odjede do Hamburku i se svým osmiletým synem Omaritem. Neobvykle otevřený a zábavný dokument o Západu a Východu, o souboji pohlaví a střetu dvou kultur.
Havana, kousek od náměstí Revoluce. Krásná mulatka Gladis se zasnoubí s Němcem Erikem, kterého potkala jedné horké a vlhké kubánské noci na místní diskotéce. Brzy se vezmou a Gladis a její osmiletý syn Omarito se přestěhují za Erikem do Hamburku. Tam začne pro všechny tři odysea naděje a zklamání, konfliktů a tragikomických událostí. Neobvykle otevřený a zábavný dokumentární film o odchodu a příchodu, souboji pohlaví a střetu dvou kultur.