Dvacetiletá Muriel chce všem ukázat, že už není malá holčička: opustí svého nudného přítele, nezajímavou práci a rodičovský dům v malém provinčním městečku a odjede do Bruselu. Život ve velkoměstě je však poněkud jiný, než si představovala.
Dvacetiletá Muriel chce všem ukázat, že už není malá holčička: opustí svého nudného přítele, nezajímavou práci a rodičovský dům v malém provinčním městečku a odjede do Bruselu. Život ve velkoměstě je však poněkud jiný, než si představovala. Najít novou práci není tak snadné, jak myslela, a najít nové přátele je ještě těžší. Její jedinou přítelkyní se stane Laura, poněkud hysterická domácí se zmateným milostným životem, která touží po kariéře zpěvačky. Je to ale opravdová přítelkyně? Když se Muriel zamiluje do jejího mladého milence Oskara, všechno se změní. Muriel zjistí, že musí začít žít svůj vlastní život a přestat stále někoho napodobovat. Doma se mezitím také leccos změnilo: i pro Murielinu matku Martu začala nová životní etapa. Postupně se přestává cítit pouze jako matka a znovu se v ní probouzí žena. A Laura se bude muset nakonec také rozhodnout, co udělat se svým životem.