Panoráma stoleté historie kinematografie. Střihová mozaika o zrození, nevinnosti, lásce, sexu, násilí, snech a smrti. Záběry z filmů, zpráv či natočené na rodinnou videokameru podbarvuje sugestivní hudební stopa, vytvořená Jonnym Greenwoodem ze skupiny Radiohead.
Bodysong předkládá panoráma stoleté historie kinematografie, vměstnané do osmdesáti minut za účelem vytvoření střihové mozaiky o zrození, nevinnosti, lásce, sexu, násilí, snech a smrti. Záběry z filmů, zpráv či natočené na rodinnou videokameru, podbarvené sugestivní hudební stopou vytvořenou Jonnym Greenwoodem ze skupiny Radiohead, představují desítky minipříběhů vkomponovaných do modelu obrazové metafory o (nejen) základních věcech života. Okamžiky reflektované kolektivní lidskosti od momentu zrodu přes iniciační zlomy k zásadním zkušenostem - ať výsostně intimním, či obecně společenským - až po dospělost. Pozvolné stárnutí a smrt, po které však následuje nové zrození. Oslava jazyka jako nástroje komunikace, umění či kolektivního boje za spravedlnost. Bodysong jako naléhavé setkání jedinečného a univerzálního uzavírá vyjádření naděje, že životodárný cyklus nedojde nikdy přerušení.