Strhující rekonstrukce únosu autobusu v brazilském Riu, vyprávěná souběžně s filmovým vhledem do života únosce Sandra, který se onoho červnového odpoledne roku 2000 snažil násilným způsobem upozornit na neutěšenou existenci svou i desítek jiných dospívajících, žijících v ulicích lhostejného velkoměsta.
12. června 2000 v časně odpoledních hodinách přepadl v Rio de Janeiru dvacetiletý Sandro jeden z městských autobusů. Mladý únosce se snažil násilným a zároveň poněkud zmateným způsobem přitáhnout pozornost veřejnosti k existenci své i desítek jiných dospívajících, kteří žijí v ulicích lhostejného brazilského velkoměsta. Několik hodin trvající frenetickou situaci zaznamenaly televizní kamery, jež se spolu se stovkami zvědavců dostaly do bezprostřední blízkosti stojícího autobusu. Dvouhodinová důkladná rekonstrukce se „odpíchla“ od události, aby upozornila nejen na bezprizorné živoření brazilských dětí ulice, podrobněji popsané v paralelním příběhu únoscova krátkého života, ale i na doslova otřesné podmínky tamního vězeňského systému. Vnímání strhujícím způsobem zobrazené, gradující tragédie navíc zesiluje neustálé uvědomování si faktu, že to, co sledujeme na plátně, není simulovaná realita, nýbrž dokumentární znovuoživování šokující události.