Džamil se po delší době vrací do Tuniska a nachází práci v knihkupectví. Poznává nespokojenou manželku svého šéfa Leilu i jeho matku - vdovu Aichu, do níž se zamiluje. Ztemnělý obchůdek s knihami se stává dějištěm jejich pokusů o útěk, ale i místem, kde se rodí naděje - a snad i příslib šťastných návratů.