Křehký příběh o pokušení, tajemství a bezradnosti při hledání lásky začíná na podzim roku 1933, kdy poklidnou hladinu vztahů v idylickém slovenském maloměstě zčeří příchod půvabné Valentíny. I když se teprve učí být ženou, nechtěně všem připomene nutnost zralé zodpovědnosti vůči životu.