Středometrážní umělecký dokument o workshopu světoznámého japonského tanečníka Mina Tanaky Svěcení jara.
Min Tanaka se skupinou Mai-juku je výraznou osobností japonského, ale i světového alternativního divadla a tance, pro kterého se tělo stalo jazykem mysli. Umělecký dokument Svěcení jara se natáčel na Tanakově farmě v japonské vesnici Hokušu. Právě sem totiž přijíždějí mladí lidé z různých zemí, aby se tu zúčastnili Tanakovy tvůrčí dílny a naučili se odpoutat od racionality vědomí a pracovat s tělem v prostoru a čase. Někteří frekventanti letního workshopu u Tanaky zůstávají několik let nebo se k němu opakovaně vracejí a zůstat zde je otázkou svobodné vůle a odvahy každého z nich. Svátek Svěcení jara se slavil ještě dávno před vznikem samotného zemědělství a v rozdílných částech světa měl svou osobitou formu. Min Tanaka se ve svém představení pomocí tance butó ptá sám sebe, co pro dnešního člověka znamená svěcení, co znamená jaro a co znamená svěcení jara… Středometrážní barevný umělecký dokument Svěcení jara, který byl vyroben s přispěním Státního fondu ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie, získal na loňském 6. MF dokumentárních filmů v Jihlavě Cenu diváků.