Portrét undergroundového pionýra elektronického umění, hudebníka, experimentálního filmaře a myslitele Erkkiho Kurenniemiho.
Od šedesátých let prožívá celá západní společnost postupný vpád počítačů a elektroniky do denního života. Film přibližuje velmi svéráznou postavu Erkkiho Kurenniemiho (1941), špičkového odborníka, který se už od šedesátých let vedle vědecké computerizace společnosti zabývá (soukromě a jaksi undergroundově) možnostmi počítačů v umění. Staví jedinečné hudební nástroje a robotické automaty, natáčí experimentální filmy, propojuje své profesionální úkoly s uměleckými experimenty. Software označuje za paralelu lidské duše. Film kombinuje jedinečné archivy se současným projektem, v němž se Kurenniemi manicky snaží komplexně zachycovat a konzervovat své prožívání, mentalitu, celý život. Kurenniemi se stal loňského roku velkým světovým objevem: nejen díky tomuto filmu, který nepostrádá humorné a absurdní momenty, ale i skrze poctu, kterou mu složila kultovní hudební skupina Pan Sonic.