Tento "minimalistický portrét maximální lásky" je částečně hravou hranou mystifikací, pohybující se napříč žánry, ale také osobitou autobiografickou výpovědí. Stroze řazené fotografie z rodinného alba spolu s civilními hranými sekvencemi, doplněné sugestivním komentářem a subjektivní kamerou (hrdina není nikdy přímo vidět) vytvořily vyrovnaný, přirozeně plynoucí, intimní a zároveň humorný portrét určitého období mladého filmaře a jeho velké lásky. Přestože snímek vznikl s minimálním rozpočtem a v krátkém časovém období, výsledný produkt je vyzrálé originální dílo, které bylo oceněno na mnoha festivalech. Významný podíl tvoří dokonalé technické zpracování, svižný střih Jakuba Vovese a hudba. Na snímku se podílela i režisérova matka, známá dokumentaristka Olga Sommerová (v titulcích uvedena jako Olgica Spata). Film získal ocenění na festivalu FAMU 2001, na Academia Film Olomouc 2002 a na 37. MFF Karlovy Vary 2002 (Special Award, v sekci studentských filmů).