Debby a Beth jsou kamarádky, které mají mnoho společného, a tak si mají vždy o čem vyprávět, když se v pátek sejdou v místním baru. Oběma je kolem třicítky, touží po spolehlivých a stálých partnerech a musí si samy vydělávat na živobytí. Navíc Beth vychovává svou desetiletou dceru a Debby ve svém soukromí musí počítat s matkou, s níž bydlí ve skromném řadovém domku. Nakonec to však asi bude právě Debbyina matka, které se po dlouhých letech bez partnera podaří navázat perspektivní vztah, zatímco naděje Beth a Debby jsou opět zklamány… Předností filmu je citlivá drobnokresba každodenního života hrdinek a dokonalé vystižení atmosféry městečka v New Jersey, jehož milý i úmorný poklid sugestivně evokovala scenáristka Laura Cahillová, která zde vyrůstala.