Matt Wolf, pětadvacetiletý Newyorčan, chce udělat něco se svým životem. Na základě inzerátu nastoupí jako dobrovolník do letního tábora pro autistické děti. Nezávislý film natočený téměř dokumentárním stylem.
Matt Wolf žije v New Yorku, je mu 25 let a má pocit, že musí konečně něco udělat se svým životem. Na základě inzerátu v novinách nastoupí na tři týdny jako dobrovolník do letního tábora pro autistické děti. Během pobytu v táboře naváže vztah s přitažlivou kolegyní Rachel, která má na starosti dvanáctiletou Jessicu. Jessica je zřejmě největším fanouškem pohádek o zvířátkách na světě. Její nejoblíbenější činností je hrát si s figurkami zvířat a jejich prostřednictvím vyprávět to, co viděla. Matt si všimne, že Jessica si hraje především s figurkou vlka a kočky, které schovává na nejrůznějších místech tábora. Má pocit, že mu tím chce něco říct, a rozhodne se vypátrat, co by to mělo být.