Vzestup a pád kalifornského kanálu Z (1974 – 1989), jedné z prvních kabelových TV stanic. Portrét kontroverzního Jerryho Harveye, programového ředitele, jehož tragická smrt znamenala zánik tohoto slavného zdroje alternativní kultury.