Komedie o marockých imigrantech, zasazená do dnešního Amsterodamu. Jejím protagonistou je mladý Abdullah, beznadějně popletený a nemožný flákač.
Zdrojem humoru i patosu je v tomto filmu snaha držet v cizině při sobě, o což střídavě úspěšně a s nezdarem usilují členové jedné přistěhovalecké rodiny. Přívaly lidově laděné komičnosti, čerpající vesměs z kulturních rozdílů mezi Maročany a Holanďany, odlehčují poněkud překombinovanou zápletku, točící se kolem dvacetiletého Abdullaha. Když zjistí, že jeho práce moc nevynáší, připojí se k partičce zlodějů chystajících se vykrást banku. Jenže akce trojky povedených kamarádů skončí naprostým fiaskem. A tak se film uzavírá vtipem, který nepostrádá jistou kousavost: Abdullah je totiž přesvědčen, že má nejlepší šanci stát se americkou filmovou hvězdou, protože Hollywood po 11. září bude pro své velkoprodukce potřebovat talenty ze Středního východu.