Zapadlá vesnice na horské planině. Patnáctiletá Rufie žije s babičkou, pomáhá jí obstarávat malé hospodářství a dojíždí autobusem do vzdálené školy. Její otec Hajredin se po uzavření zdejšího dolu vydal za prací do Turecka a po dlouhé tři roky se neozval. Všichni soudí, že se už nikdy nevrátí. Rufii trápí soucit, který jí okolí prokazuje, chce vyhledat otce a dokázat všem pochybovačům, že ji neopustil. Shání nezbytné informace v místní turecké komunitě a poté peníze pro převáděče. Čeká ji i bolestné rozhodnutí – musí obětovat své vrkoče, aby ji v chlapeckém přestrojení přijali do skupiny. Za zimní noci se uprchlíci vydávají na náročný přechod hraničních hor. Rufie se cestou sblíží se svým vrstevníkem Ismetem. Zamiluje se do něho, ale musí zapřít svou identitu. Hornatý terén, hluboký sníh a mrazivá mlha vytvářejí dramatické situace. Po sestupu z pohoří míjí na zasněžené pláni vyčerpanou skupinu kolona mužů směřujících do Bulharska. Je mezi nimi i Hajredin. Otec a dcera se však ve tmě nepoznají...