Citlivé psychologické drama o dospívání, zmatcích první lásky a o rodinných hodnotách. Nádherná kamera Tima Orra, kameramana snímků George Washington a All the Real Girls, uvedených v Karlových Varech v roce 2000 a 2003.
Dospívající Mason vyrůstá mezi nekonečnými lány polí a oblohou. Příroda je jediné místo, které dokáže utišit jeho bolest. Masonovi rodiče se neodcizili pouze navzájem, ale také jemu samotnému. Matka se otupuje prášky a alkoholem, otec je frustrovaný tím, že v životě ničeho nedosáhl. Milovaný strýc je psychicky nemocný a nejlepší přítel Eddie trpí šikanováním svého dominantního bratra Arleeho. Pak však Mason potká Danny, dívku, která se právě se svou matkou přistěhovala do jeho města. I když nemá jednoduchý život, není Danny cynická. Zdá se, že mezi ní a Masonem může vzniknout hlubší vztah. Tehdy však Masonův otec neúmyslně zaviní při autonehodě smrt člověka. Mason se rozhodne obětovat a vzít vinu na sebe… Citlivé psychologické drama o dospívání, zmatcích první lásky a o rodinných hodnotách. Za zmínku stojí nádherná kamera, za kterou stál Tim Orr, kameraman snímků George Washington a All the Real Girls (režie David Gordon Green), uvedených v Karlových Varech v roce 2000 a 2003.