Mladá lékařka pracuje na psychiatrické klinice a sní o tom, jak navrátit „blázny“ do normálního života. Povzbuzuje je k mluvení, naslouchá jim, dodává jim odvahu v naději, že se dobere kořenů jejich nemoci. Zaujme ji zejména Fausto, výstřední hudebník, který se dostal do léčebny už několikrát, ale přitom se chvílemi projevuje zcela normálně. Příběh se rozvíjí kolem vztahu mezi pacientem a lékařkou, dvěma stejně křehkými lidmi, mezi nimiž se rodí cosi jako „šílenství lásky“. Spíš než o velkou lásku jde však u obou ve skutečnosti o touhu osvobodit se od pout „normálnosti“.