Podzim 2002, Kábul, Afghánistán. Dokument o přípravě a natáčení filmu své starší sestry Samiry Makhmalbafové V pět odpoledne natočila teprve čtrnáctiletá Hana Makhmalbafová.
Podzim 2002, Kábul, Afghánistán. Téměř ihned po pádu Tálibánu se Samira Makhmalbafová, dcera známého íránského režiséra Mohsena Makhmalbafa, vydala mezi místní lidi hledat herce a herečky pro svůj film V pět odpoledne – snímek o afghánské dívce, která touží stát se prezidentkou své země. Hledání herců a míst pro natáčení se pro čtrnáctiletou Hanu, mladší sestru Samiry, stalo příležitostí zkoumat skrze objektiv své digitální kamery afghánskou společnost a především touhy místních žen, jejich nejistotu a nedůvěru ke svobodě, kterou právě znovu získaly.