Na rozmoklé cestě leží po autonehodě mrtvé tělo malého chlapce. Když do něj George narazí svým autem, myslí si, že je odpovědný za chlapcovu smrt. Pokusí se i se svým mentálně postiženým bratrem utéct, ale policie je rychlejší...