Chorvat Tomislav a Finka Maya, herečka Renata a začínající režisér David – to jsou partnerské dvojice, jejichž vztahy pořádně zamíchá rádobyidylický výlet do přírody. Hořká komedie vypráví o mladých lidech, kteří už nejsou tak mladí, aby mohli žít bez závazků, a zároveň se nechtějí vzdát své svobody.