Na studiích v Cambridgi potkává krásná a talentovaná Sylvia Plathová, jejíž první literární pokusy vzbuzují velkou pozornost, šarmantního Teda Hughese. Dívka zcela propadne jeho kouzlu, i on se zamiluje, ale po svatbě přichází rozčarování...