Mezi dvěma kurdskými klany existuje krvavý spor. Sivan, jehož ženou je dcera znepřátelené rodiny, již nepožívá přízně svého přísného otce. Naopak před ním musí obhajovat svou ženu, kterou otec považuje za prokletí. Film o tragické lásce, archaických rodinných vztazích a existenční cestě z horských pastvin do metropole.