Drama z venkova je jedním z nejlepších příkladů společenského realismu v tureckém filmu z šedesátých let. Chtivý Osman ohradí pramen vyvěrající na jejich pozemku hrázemi, aby tak zabránil obyvatelům vesnice v přístupu k vodě. Jeho poctivý bratr Hasan se s ním kvůli tomu dostane do bratrovražedného sporu.