Čerstvě vysvěcená farářka Anna se na své první misi ocitne v ženské věznici. Setká se zde s charizmatickou Kate, která zvláštním způsobem zasáhne do jejího života.
Anna se po vysvěcení na farářku rozhodne, že svoji pastorační činnost zahájí v ženské věznici. Nepříliš zkušená a vnitřně nejistá se ocitá v uzavřeném mikrokosmu, kde má možnost nahlédnout odvrácenou stranu navenek spokojené a bezstarostné společnosti. Svým někdy až naivně optimistickým přístupem se snaží získat si důvěru "padlých žen", které před ní postupně odkrývají své osudy a své viny. Středem pozornosti se stává mlčenlivá, charizmatická a trochu tajemná Kate, která všechny okolo přitahuje a zasahuje do jejich života. Věznice je brzy plná zvěstí, že vládne nadpřirozenými silami a že dokáže dělat zázraky. Nevědomky narušuje muklovskou hierarchii - ty slabé u ní hledají pomoc a podporu, ty dominantní se obávají její přirozené autority. Také Anna se snaží proniknout pod mlčenlivou slupku záhadné vězenkyně a postupně se dovídá, jaké děsivé tajemství v sobě před okolním světem ukrývá.