Obdivný portrét legendární tanečnice a choreografky vytváří skutečně originální filmový svět, zcela v souladu s excentrickou kariérou a revolučním uměleckým přínosem, kterým Martha Grahamová (1894 – 1991) změnila svět pohybu.