Psychologické drama se soustřeďuje na ženu středního věku, která chce napravit své dávné chyby a po letech poznamenaných dvěma neúspěšnými manželstvími uspořádat si uspokojivě svůj život .
Delia je nervní, senzitivní žena středního věku, která, zdá se, neprožila v životě mnoho pěkných chvil. Před lety utekla od muže, který ji bil a nejednou jí vyhrožoval zabitím, druhé manželství s rockovým zpěvákem skončilo jeho smrtí v autě, když cestoval se svou milenkou. V Kalifornii ji už nic nedrží a k nevoli své jedenáctileté dcery Cissy se rozhodne vrátit se spolu s ní domů, do Georgie. Jenomže není to snadné — Delia tehdy opustila také dvě maličké dcery. Její situace teď připomíná pozici vojáka, osaměle stojícího v bitevním poli, kde na něj míří hlavně ze všech stran. Musí se utkat s pohrdavým pohledem maloměsta, s výčitkami manžela, jenž těžce nemocný a opuštěný umírá v chátrajícím domě, s nenávistí tchyně, která dívky vychovává a nechce je Delii vydat zpátky, s depresí Cissy, již vytrhla z jejího prostředí, a především s naprostým odcizením a nedůvěrou svých dvou dospívajících dcer.