Celovečerní režijní debut scenáristky a režisérky Theodory Remundové tvoří dva samostatné příběhy, oscilující mezi dokumentem a hraným filmem. První s názvem Standard vznikl původně jako autorčin absolventský film na FAMU a líčí bolestné vztahy mezi trojicí žen svázaných těsnými rodinnými pouty – mezi pětasedmdesátiletou matkou Irenou, její ovdovělou padesátiletou dcerou Mášou a sedmadvacetiletou vnučkou Patricií. Protagonistky před kamerou velmi otevřeně rozkrývají své letité bolesti, pokoření, ústrky a úzkosti, které mnohaleté soužití proměnilo v bludiště hořkosti. Protagonistkou druhé části nazvané Ničeho nelituji je jednasedmdesátiletá Danuše Pánková, jež si sice v životě neužila jen radost a úspěch, ale jejíž vztah k životu i lidem, kteří ji obklopují, je v příkrém kontrastu s dusivými vztahy uvnitř předchozí rodiny. Manželství, mateřství, rodinný život – tato intimní a velmi konkrétní témata se stávají výchozím bodem pro úvahy o smyslu lidské existence.