Příběh mladého muže, toužícího nalézt řád a harmonii v chaotickém světě. Voják Santiago se vrací po letech, strávených ve vlastenecké válce, do Limy. Jeho šance zařadit se do normálního života se podobají situaci delikventa právě propuštěného na svobodu.
Třiadvacetiletý voják Santiago Román se vrací do Limy po šesti letech strávených v boji proti teroristům a narkomafii v Peru a ve vlastenecké válce s Ekvádorem. Rád by se usadil a založil rodinu. Patří ke ztracené generaci, která zaplatila za chyby a politickou nezodpovědnost vlády. Santiago nachází Limu jako nepřátelské, chaotické a upadající město s absencí soucitu. Jeho rodina tuto beznadějnou situaci jen výmluvně odráží. Válečný veterán je rozhodnut zlepšit podmínky, aby se on, jeho rodina i země měli lépe. Pokouší se zvyknout si na život v civilu, ale mučivé vzpomínky ho nenechávají v klidu. Nedokáže se zbavit mentality vojáka a je přesvědčen, že stačí pouze bojovat a člověk tak dosáhne čehokoliv. O filmu režisér řekl: "O řece, která se vylije z břehů, se říká, že je strašná. Ale nikdo už nenazve holomkem toho, kdo ji utiskuje. Měl jsem příležitost se seznámit se skutečným Santiagem, peruánským válečným veteránem, a uvědomil jsem si strašlivou lhostejnost společnosti a státu vůči lidem, kteří věřili ve svou zem."