V jednom se experti shodují: Většina vrahů jsou normální lidé. Tak normální, že se nechce věřit, že jsou schopni dopustit se děsivých zločinů. Jenže co to je být „normálním člověkem“? Co se skrývá za tím, že někdo vstane, jde do práce, jí, směje se, trpí a dalšího rána opět vstane jako kterýkoliv jiný jeho soused?