Rickard, který žije se svým nesmělým synem Ericem v bytě na předměstí, natáčí amatérské pornofilmy, v nichž "hraje" jeho kamarád Geko a dívka Tess. Když se trojice napije, ztrácí jakékoliv zábrany. Nejnovější snímek u nás dobře známého Lukase Moodyssona Fucking (Láska je láska), Tillsammans (Společně), Lilya 4-ever.
Film natočený v přísném utajení a odehrávající se v předměstském bytě představuje některé z nejvíc šokujících a zneklidňujících obrazů krátkodobé paměti. Zaměřuje se na Rickarda (Thorsten Flinck) a jeho nesmělého syna Erica (Björn Almroth), který většinu času tráví ve svém pokoji a poslouchá techno. Otec natáčí amatérské pornofilmy, v nichž účinkuje jeho kamarád Geko se svou dívkou Tess. Když se trojka napije, ztrácí zbytek zábran a chová se stále divočeji. "Všichni jsme produkty toho, co bylo," říká režisér. "Můj film je o tom, že minulost nikdy nekončí, že se znovu a znovu vracíme do stejného bytu a snažíme se jakýmkoliv způsobem přiblížit tomu druhému, kterým jsme ve skutečnosti my sami. Film není diagnóza, je to symptom..."