Samuraj a jeho sluha se rozhodnou oslavit zahradní slavnost v klášterní zahradě, kterou má střežit mladý mnich. Ten je odmítne vpustit dovnitř, ale když ucítí vůni saké, jeho odhodlání je vystaveno těžkému pokušení... Kawamotův první loutkový film z roku 1968 je mravoličnou anekdotou o vytrestaném učedníkovi.
Představený mnich nařídí mladému adeptovi střežit po dobu jeho nepřítomnosti krásně rozkvetlou třešeň v klášterní zahradě. Podcení však slabost svého druha pro rýžové víno saké. Samuraj a jeho sluha se rozhodnou oslavit zahradní slavnost shodou okolností ve stejné klášterní zahradě pod rozkvetlým stromem. Mnich je odmítne vpustit dovnitř, ale když ucítí vůni saké, jeho odhodlání je vystaveno těžkému pokušení? První loutkový snímek režiséra Kawamota z roku 1968 je mravoličnou anekdotou o učedníkovi, který byl za svůj poklesek po zásluze potrestán.