Newport, Oregon. Jeff a jeho žena Mattie se v tomhle pobřežním městě snaží jakžtakž vyjít z Jeffova platu. Jeden syn je nezaměstnaný, druhý je jako voják v Iráku. Vážný, tragický a radikálně realistický film o obyčejné americké rodině, hluboce zasažené politickými a ekonomickými změnami v USA po 11. září, zkoumá tu zranitelnější, většinou skrytou část velmoci jménem Amerika.