Strhující putování seržanta americké armády a jeho čtyř svěřenců po evropských bojištích druhé světové války se po čtvrtstoletí od premiéry podařilo doplnit o původně vystřižený materiál. Byl tak zkompletován jeden z kultovních válečných filmů. Legendární představitel drsných mužů Lee Marvin ve své životní roli.