Vtipný, napůl fantasy film o dopravním policistovi, který v postavě filmového herce objeví svou „reinkarnaci“.
Debutující režisér Vicente Peñarrocha se s ambiciózním motivem paralelních životů potýká ve svém filmu Dvojí život s vervou, vtipem a inteligencí. Dopravního policajta a smolaře Bruna (Gustavo Salmerón) nedávno opustila manželka Bárbara (Goya Toledová), a navíc mu jeho banka hrozí tím, že nechá propadnout hypotéku. Teď v jistém motelovém pokoji celý zdrcený šňupe kokain. Shodou okolností se ve stejném motelu objeví jeho bývalá přítelkyně Rosa (Rocío Muñozová) a Bruno se s ní vyspí. Při příštím setkání se svou ženou se však dozví, že je při tom Bárbara viděla. Bruno zapomene hodinky u čerpací stanice a vrací se pro ně. Když vstoupí dovnitř a projde na druhou stranu, zjistí, že je najednou součástí filmového natáčení, a sleduje sám sebe jakožto Alexe, náladovou filmovou star, která hraje dopravního poldu jménem Bruno.