Dům obklopený zahradou, uvnitř chodba, individuálně vybavené pokoje a všude pacienti psychiatrické léčebny. Komunikují s lékaři a mezi sebou, vyhřívají se na slunci, zní hudba, úryvky písní, ukolébavka. Vynořují se tváře jejich blízkých, které si oněmělé vědomí možná ani nepamatuje. Co a jak vlastně vnímají ve chvílích svých radostí a smutků tito souputníci našich životů, nechtěně ze života vyvržení? Jsou jako stromy ve větru a v dešti. Jsou bolestnou vzpomínkou matek, žen a dětí...