Jak vyřeší křížovky svých životů Anna, Jana a jejich nevlastní bratr Vladimír? Hořká komedie skládá dohromady mozaiku citového života několika postav, úzce spjatých příbuzenskými, manželskými a mileneckými pouty.
Hořká komedie zkušeného režiséra Milana Cieslara je galerií osudů několika různých postav, které spojují příbuzenské, milenecké a manželské vazby. Vladimír je nevlastní bratr Jany a Anny, ale o jeho existenci se sestry dozvídají až na otcově pohřbu. Ani jejich stárnoucí matka totiž netušila, že si manžel po rozvodu pořídil dalšího potomka. Dnes už dospělý Vladimír by se rád vrátil k manželce a dceři, které před časem opustil. Jana touží vyřešit vztahy s manželem, jenž ji podvádí s její nejlepší kamarádkou Karin. Tlustou Annu zase trápí každý pohled do nelítostného zrcadla. Rozchody, setkání a osudové náhody splétají dohromady a vrství přes sebe příběhy postav a dohromady skládají hořkosladkou mozaiku citového života hrdinů — osamělých lidí pokoušejících se najít své místo v hektickém moderním světě.