John Cusack ztělesňuje rančera Myrla Reddinga, který se dostane do konfliktu s bohatým latifundistou Ballardem v podání westernové legendy L.Q. Jonese. Herec, jehož kariéru zdobí právě pětice Peckinpahových filmů, představuje vlivného muže bez skrupulí, jenž přivede hrdého, ale vždy čestného Reddinga do maléru.
Od doby, kdy Sam Peckinpah natočil Divokou bandu, nepředčil počet kinematografických výletů do americké mytologie, které stojí za zhlédnutí, počet nábojů do šestiranného koltu. Vedle Altmanova snímku McCabe a paní Millerová či Eastwoodových Nesmiřitelných tak zůstane nepřehlédnutelný i western Johna Badhama Jack Bull, v našich končinách pohříchu málo známý příběh z dob, kdy Wyoming ještě nebylo státem. John Cusack v něm ztělesňuje rančera Myrla Reddinga, který se dostane do konfliktu s bohatým latifundistou Ballardem v podání westernové legendy L.Q. Jonese. Herec, jehož kariéru zdobí právě pětice Peckinpahových filmů, představuje vlivného muže bez skrupulí, jenž přivede hrdého, ale vždy čestného Reddinga do maléru. Autoru scénáře, Cusackovu otci Dickovi posloužila za předlohu kniha Heinricha von Kleista Michael Kohlhaas aneb Spor o dva koně.