Thomas Mank (1961, Bad Arolsen) studoval film ve Frankfurtu. Režíruje krátké a středometrážní filmy. Jeho mezinárodně nejúspěšnější snímky jsou: Hochhaus (1986, kr.), Triptychon (1988, kr.) a Externsteine (1991, kr.). V roce 1998 režíroval 64 min. film Signalstörung.