Osamělý a zranitelný mladík se ocitá na ulici. Je opatrný, ale touží po penězích, takže když potká osamělého zazobaného muže, který je zvyklý hrát svou vlastní, vyčerpávající a patrně nepříliš čestnou hru, dostane se do problémů. V průběhu jedné noci se jejich životy nečekaně protnou - a ani jeden z nich nedokáže na začátku předvídat, co se stane dál. Jejich role se zprvu zdají jasně rozdělené. Jenže jak čas plyne, je stále zřetelnější, že se smazávají hranice mezi tím, kdo je svůdce a kdo sváděný, zmatený a matoucí, vítěz a poražený... Krátký snímek z roku 2002, natočený podle scénáře Cath Mooreové, vynesl svému autorovi Tonymu Krawitzovi cenu Zlatý Hugo na MFF v Chicagu, cenu Australian Film Institute za nejlepší scénář krátkého filmu a ocenění za nejlepší krátký film na MFF v St. Tropez.