Odvážná a cílevědomá mladá běloška a hrdý černošský válečník, žena překonávající nesčetné překážky cizí kultury, aby mohla být se svou láskou. Love story v kulisách fascinující africké přírody, natočená podle úspěšného románu Corinne Hofmannové.
Carola a její přítel Stefan tráví dovolenou v Keni. Poslední večer se seznámí s bojovníkem kmene Samburu. Carola se do urostlého Masaje Lemaliana na první pohled zamiluje a zpět do Švýcarska se už nevrátí. Z Nairobi se za ním vydává na dlouhou cestu africkou krajinou. Přestože jejich první setkání neproběhne podle jejích představ, rozhodne se zůstat po jeho boku. Odchází s ním do domorodé vesnice, kde se začíná pomalu a nejistě sžívat s jeho kmenem. Film natočený podle bestselleru Corinne Hofmannové vypráví nejen o osudové lásce, ale také o nepřekonatelné odlišnosti africké a evropské kultury, o rozdílnosti tradic, myšlení a způsobu všedního života, jež hlavní hrdinku dovádí až na pokraj vlastních sil a možností. V příběhu na hranici mezi pohádkou a naučným filmem o afrických domorodcích hraje jednu z hlavních rolí africká příroda.