Aimie, dospívající korejská dívka, která se nedávno přistěhovala do Severní Ameriky, se zamiluje do svého nejlepšího a vlastně jediného přítele Trana. Chtěla by mu říct, co k němu cítí, bojí se ale, že by tím mohla narušit jejich přátelství. Citlivý a intimní portrét první lásky, emigrace a izolace na anonymních předměstích severoamerického velkoměsta.