Úspěšný obchodník Edmond řekne své manželce, že ji nikdy nemiloval, a opustí ji. Brzy ovšem zjistí, že odstřihnout se ode všeho a začít si konečně užívat se snadněji řekne, než udělá. Portrét šílenství obyčejného muže, který se vzepře pravidlům společnosti. Ve filmu natočeném podle scénáře Davida Mameta exceluje v hlavní roli William H. Macy jako obyčejný člověk, který si nedokáže poradit se svým potlačovaným vztekem.