Diego je průměrný muž středního věku. Když se jednoho dne objeví jeho dcera z prvního manželství, bývalá narkomanka, Diego se nedokáže rozhodnout mezi žárlivou ženou a dcerou, která zoufale potřebuje pomoc. Existenciální a nemilosrdně beznadějný portrét lidského odcizení.