Poetický dokument přibližuje vášeň Neapolitánů, s níž provozují loterii. Čísla, jež sázejí, odpovídají například datu násilné smrti příbuzného, ale i snům, o jejichž převedení do řeči čísel se stará numerologický snář příbuzný kabale.
K mnoha tvářím Neapole patří i takzvané „ricevitorie“. Jde o celkem obvyklé sázkové podatelny, jejichž jedinečnost ovšem spočívá v přístupu sázejících k číslům. Ta nejsou volena náhodně, nýbrž podle velmi propracovaných systémů, úzce svázaných se snahou Neapolitánů změnit svůj osud. A tak dveřmi jedné z ricevitorií, provozované sestrami Marií a Angelou, procházejí ti, již věří na čísla odpovídající datu úmrtí nejbližších. Jiní si naopak volí čísla podle šťastných událostí svých životů, neboť doufají, že štěstěna se jednoho dne musí vrátit. Nejzajímavější skupinu ovšem tvoří sázející, kteří si nechávají vykládat sny podle jakéhosi numerologického snáře příbuzného kabale a hrají s výslednými čísly. Černobílý snímek přibližuje skrytý půvab zapadlého koutu města pod Vesuvem a jeho každodenní návštěvníky, kteří se na okamžik neokázalým způsobem dělí o své fascinující životní osudy.