Chce získat vysněnou lásku a místo toho se stane sexuálním štvancem. Hrdinou teenagerské komedie debutujícího režiséra je maturant Oskar (Kryštof Hádek), který nejradši paří na počítači. Když pochopí, že dívka jeho srdce nemá zájem o ošuntělého chudého studenta, dá se do podnikání, což mu sice dovolí radikálně změnit image, ale zároveň ho to proti jeho vůli vtáhne do kolotoče erotických dobrodružství.
Teenagerská komedie o tom, jak se počítačový nadšenec stal sexuálním štvancem. Oskarovi se blíží maturita, ale víc než učení ho baví vysedávat před monitorem. Když právě nepaří na compu, poflakuje se s kamarádem Filipem a hledají milostná dobrodružství. Ale dívka, o níž Oskar sní, dá přednost jeho podnikavému spolužákovi Viktorovi, kšeftaři s elektronikou. Aby svou lásku získal, rozhodne se Oskar radikálně změnit život. Svůj počítačový koníček finančně zúročí a vydělané peníze investuje do změny image. Vše by šlo podle jeho představ, kdyby při jedné návštěvě v bytě klientky nedošlo k malé „nehodě“. Oskar by nejraději na lapálii zapomněl, ale dotyčná nikoli a jeho všestranné kvality si nenechá pro sebe. Tak se mladík stane „expertem“ ve zcela jiné oblasti, než jsou počítače. Film je celovečerní hraný debut scenáristy a režiséra Karla Comy.