Film debutanta Brice Cauvina je mistrovsky zvládnutou a neokázalou úvahou na téma neklidu a strachu, který je cítit ve městech po 11. září. Daří se mu udržet soustředěnou pozornost publika, aniž by prvoplánově vyložil všechny osvědčené vypravěčské karty.